Simblokkeren
Het blokkeren en deblokkeren van de simkaart kunt u als mobiel verantwoordelijke zelf regelen via Onebase en Beheer portaal, indien u daar een account op heeft.
De andere mogelijkheden zijn,
- Bellen naar 0228-566070 optie 1, buiten kantoortijden met de storingscode
- E-mail naar inkoop@cbgconnect.nl (binnen kantoordagen en tijden)
Simwissel
Verzoek tot simwissel kan gedaan worden bij de afdeling leveringen door de mobiele verantwoordelijke van uw organisatie.
De wissel kan uitgevoerd worden naar een fysieke kaart of een eSim.
Simwissel aanvraag
Als mobiel verantwoordelijke van de organisatie heeft u de mogelijkheid om binnen OneBase een simwissel uit te voeren naar een fysieke simkaart of een esim.
Simwissel kosten:
- Voor een reguliere simkaart: € 10,00
- Voor een E-sim: € 5,00.
Alternatieve aanmeld methoden
E: Inkoop@cbgconnect.nl
T: 0228-566070 optie 1
Graag vermelden van de volgende informatie,
- Betreffende aansluiting
- Gewenst moment van simwissel, datum en tijdsblok ochtend-of middag deel.
- Ongebruikt simkaartnummer of eSim aanvragen
Voorraad simkaarten
Aanvraag kunt u doen per e-mail naar inkoop@cbgconnect.nl, volgend op het verzoek ontvangt u een prijsoverzicht.
(semi) Professionele voicemail Mobiel en VoIP
VoIP Telefonie
U kunt semi professioneel audio fragmenten bij ons aanvragen.
Deze zijn bijvoorbeeld toepasbaar op,
- Persoonlijke- en afdelingsvoicemail
- Keuzemenu
- Buiten werktijd en feestdagen
KPN Zakelijk Mobiel (KPN Business Voicemail)
Uw zakelijke KPN aansluitingen kunt u kosteloos voorzien van een professioneel ingesproken voicemail door KPN via beheer.kpneen.nl aan te vragen of door contact met ons op te nemen zodat wij u hierin kunnen begeleiden.
*Uitgezonderd VaMo aansluitingen omdat deze zijn geïntegreerd als zijnde SIP apparaat in de VoIP telefonie omgeving.
Professionele voicemailboodschap met Business VoiceMail
Met Business VoiceMail spreken we een persoonlijke en professionele voicemailboodschap voor u in. Hierdoor draagt u 1 heldere en uniforme boodschap uit namens uw bedrijf.
Business VoiceMail is beschikbaar als gratis dienst voor zakelijke mobiele aansluitingen.
Beluister een voorbeeld:
CBG mailing en storingsapp
Stappenplan voor aanmelding WhatsApp CBG Connect
Voor het versturen van KPN-storingsmeldingen via WhatsApp is het belangrijk dat wij alle AVG stappen op de juiste manier
nemen, zodat jouw gegevens op de juiste manier gebruikt worden. WhatsApp van CBG Connect wordt uitgevoerd via een
beveiligde smartphone, die alleen gebruikt wordt voor deze dienstverlening. Je gegevens worden niet gedeeld voor andere
doeleinden.
Welke stappen moet je nemen als je je wilt aanmelden voor melding via WhatsApp:
1. Je mobiele telefoon moet uitgerust zijn met WhatsApp.
2. Je voegt CBG Connect toe aan je contactlijst.
3. Voeg het telefoonnummer +31854869699 toe aan het contact CBG Connect.
4. Ga naar WhatsApp en zoek het contact CBG Connect op.
5. Stuur een bericht naar CBG Connect met de volgende informatie:
Ja ik wil berichten van CBG Connect ontvangen, mijn naam is [voornaam en achternaam], ik werk bij [bedrijfsnaam]
6. CBG Connect bevestigt via WhatsApp de ontvangst van je gegevens. Hierdoor worden beide smartphones voor elkaar
zichtbaar in WhatsApp en is het mogelijk om je gegevens in een verzendlijst te plaatsen.
7. CBG Connect voegt de bedrijfsnaam, je voornaam en je telefoonnummer toe aan de contactlijst (je achternaam wordt
niet gebruikt in de contactlijst, zodat de persoonsinformatie minimaal is. Toch willen wij deze voor de aanmelding graag
weten, zodat er geen verwarring kan ontstaan als er dubbele voornamen voorkomen binnen de organisatie.)
8. Je contactinformatie wordt in een verzendlijst geplaatst. Verzending via een verzendlijst zorgt ervoor dat anderen je
informatie niet kunnen zien en jij geen informatie van anderen ziet.
Je ontvangt via je e-mailadres een bevestiging van je WhatsApp aanmelding, deze wordt ter AVG-controle gearchiveerd
onder de bedrijfs- en persoonskaart in onze CRM, zodat wij wettelijk kunnen aantonen dat je je opgegeven hebt voor deze
dienstverlening.
Uitschrijven voor meldingen via WhatsApp
1. Stuur een WhatsApp bericht naar CBG Connect.
2. Geef aan dat je je wil uitschrijven voor verdere meldingen.
3. Je ontvangt via je e-mail een e-mailbericht met een directe link naar je e-marketing landingsbladzijde waar je
WhatsApp kunt uitschakelen.
4. Je gegevens worden verwijderd uit de contactlijst van WhatsApp.
5. Je ontvangt via je e-mail een privacy bevestiging dat je je hebt uitgeschreven. Deze bevestiging wordt gearchiveerd
onder de bedrijfs- en persoonskaart
Wil je je op een later moment toch weer aanmelden, volg dan de stappen van aanmelding zoals hierboven aangegeven.
Zelf storingen melden bij CBG Connect
De WhatsApp kan niet gebruikt worden voor het melden van storingen van jouw zijde. Wij adviseren je om
vragen/storingen of overige technische zaken te melden via support@cbgconnect.nl. Er wordt dan direct een ticket voor je
aangemaakt.
KPN ÉÉN Excellence Facturatie
Alle KPN ÉÉN Excellence diensten onder één factuur met één betrokken adviseur en aanspreekpunt.
Voeg aan de factuur toe: clouddiensten zoals Microsoft diensten, opslag, werkplek online servers, domeinnamen en meer.
CBG Connect adviseert, implementeert, factureert en biedt ondersteuning
KPN TEMHet portaal geeft u inzicht in verbruik en de kosten. Activatie De toegang gegevens van KPN TEM worden bij de start van de overeenkomst gedeeld met de adresgegevens die op het contract staan.
Kostenplaatsbeheer Binnen TEM is het mogelijk om kosten te scheiden, toe te wijzen aan een locatie of een persoon. |
Uitleg maandelijkse facturatie en incassatieU ontvangt vanuit CBG Connect een e-mailbericht met uitleg over de betaling en als bijlage een PDF-bestand. Wie incasseert B.T.W.
|
||||||
Eenmalige kostenDe eenmalige kosten worden niet geïncasseerd via automatische incasso, u zal de kosten per bankoverschrijving moeten voltooien. |
Facturatie vragen: administatie@cbgconnect.nl
0228-566070 optie 4
Wie is mijn aanspreekpunt?
U kunt uw vast aanspreekpunt opvragen door de afdeling verkoop te benaderen.
0228 566070 optie 2
Verkoop@cbgconnect.nl
Connect Secure diensten
Connect Secure Property
Een service abonnement met een vast bedrag per maand voor de dienstverlenging op een connectiviteitslijn en de router. (bevat onder andere monitoring van de lijn- en router, 24×7 storingsdienst service)
Een service abonnement met een vast bedrag per maand voor ondersteuning aan MS365.
Een service abonnement met een vast bedrag per maand voor vaste telefonie gebruikers.
Glasvezel aanvragen
Afdelingen
- Verzoek simwissel & mobielnummer wijziging
Service vanuit CBG om uit te voeren
inkoop@cbgconnect.nl – 0228 566070 optie 1
Mobielnummer wijziging moet schriftelijk bevestigd worden
- Uw aanspreekpunt; offerte aanvragen, opheffingen, inhoudelijke diensten en producten vragen, vragen over uw contracten
verkoop@cbgconnect.nl – 0228 566070 optie 2
- Technische storing, wijzigingen aan de VoIP telefooncentrale, technische aanpassingen
support@cbgconnect.nl – 0228 566070 optie 3
- Vragen over opleveringen, aanpassing mobiele aansluitingen, vragen over facturatie
inkoop@cbgconnect.nl – 0228 566070 optie 1
Aanmelden storingswhatsapp: https://wa.me/31854869699 Ja ik wil storingsberichten van CBG Connect ontvangen. (enkel meldingen ontvangen)
CSP reporter + App
Mobiel aanvraag en porteringsformulier op de website, klanten kunnen dan voor het benaderen van accountmanger en offerte aanvraag voorin invullen
OneBase en Beheer portaal
FAQ OneBase en Beheer portaal
Links
Vraag OneBase aan door te mailen naar inkoop@cbgconnect.nl
Beveiligingsniveau connectiviteit
Blokkade lijst KPN,
- 19 udp chargen (chargen)
- 23 tcp (Telnet)
- 25 tcp (SMTP old)
- 53 tcp, udp (DNS eigen server)
- 123 udp (Network Time Protocol)
- 135 tcp (Microsoft rpc filesharing)
- 137 udp (Netbios name service)
- 139 tcp (netbios name service)
- 445 tcp (Microsoft servers)
- 1080 tcp (socks)
- 1433 tcp (ms sql monitor)
- 1434 udp (ms sql monitor)
- 1900 udp (ssdp, upnp)
- 5353 udp (multicast DNS)
Aanpassen van het beveiligingsniveau kunt u aanmelden door een ticket aan te melden bij support@cbgconnect.nl
Geef duidelijk het aansluitadres, type verbinding en de gewenste aanpassing op.
Verschil tussen KPN Provider en KPN NetwerkNL
KPN Zakelijk Algemene Kennisbank
https://zakelijkforum.kpn.com/kennisbank-78
Let goed op dat het om KPN ÉÉN MKB gaat, Klein Zakelijk is een ander portfolio